گردهمایی تشکل‌های قرآنی کشور در شیراز برگزار می‌شود + جدول برنامه‌ها
کد خبر: 4088431
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
از فردا

گردهمایی تشکل‌های قرآنی کشور در شیراز برگزار می‌شود + جدول برنامه‌ها

گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور از فردا، 7 مهرماه در شیراز آغاز به کار می‌کند.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی کشور در شیراز گفت: این گردهمایی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 7 و 8 مهرماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این گردهمایی افتتاحیه نخواهد داشت اما اختتامیه آن به منظور قرائت جمع‌بندی نهایی برگزار خواهد شد، افزود: گردهمایی از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه، 7 مهرماه در سالن کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز آغاز خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: گردهمایی تا هنگام اذان ظهر و عصر در محل شورای اسلامی شهر شیراز ادامه خواهد داشت و قسمت بعدازظهر آن که تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: این گردهمایی در روز جمعه، 8 مهرماه نیز از ساعت 8 صبح تا 18 در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این گردهمایی علاوه بر حضور مدیر عامل و رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور از حضور برخی از اساتید و سخنرانان کشوری چون حجت‌الاسلام رفیعی، حجت‌الاسلام راجی، رائفی‌پور و غیره به منظور مباحث تخصصی جهاد تبیین بهره خواهیم برد.

اسلامی در پایان یادآور شد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز برای حضور در این گردهمایی دعوت به عمل آمده است ولی هنوز حضور آنان مشخص نشده است.

جهت مشاهده سین این گردهمایی دو روزه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha