شیراز پایتخت هنرهای عاشورایی می‌شود
کد خبر: 4084032
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

شیراز پایتخت هنرهای عاشورایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اجرای جشنواره آواها و نواها عاشورایی و همچنین شب شعر عاشورا طی روزهای اخیر و همین ایام گفت: به واسطه اجرای چنین برنامه‌های هنری فاخری می‌توانیم بگوییم شیراز پایتخت هنرهای عاشورایی خواهد بود.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 16 شهریورماه در مراسم رونمایی از سه طرح قرآنی در استان فارس گفت: طی این ایام موفق به اجرای جشنواره آواها و نواهای عاشورایی شدیم و امشب و فردا شب هم شب شعر عاشورا در شیراز برگزار می‌شود که می‌توانیم بگوییم شیراز پایتخت هنرهای عاشورایی خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت‌های قرآنی نیز تصریح کرد: یکسری فعالیت‌ها هم در جهت توسعه و ترویج قرآن کریم آغاز کردیم که امیدواریم به زودی چند مجموعه دیگر را به این طرح‌ها اضافه کنیم.

قانعی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات ملی «مدهامتان» گفت: برای نخستین بار است که میزبانی مرحله کشوری این مسابقات قرآنی از مشهد خارج شده و به شیراز واگذار شده است.

مدیرکل ارشاد فارس ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف اقدامات مؤثری را در حوزه قرآن و عترت در استان فارس انجام داد.

 

انتهای پیام
captcha