تکریم ایام سوگ حسینی به سبک تشکل‌های قرآنی فارس
کد خبر: 4077091
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

تکریم ایام سوگ حسینی به سبک تشکل‌های قرآنی فارس

مدیرعامل تشکل‌های قرآنی فارس از برپایی کلاس‌های تفسیر و تدبر در قرآن کریم از سوی 47 مؤسسه در ایام دهه اول محرم در این استان خبر داد و گفت: برای اربعین حسینی حداقل سه موکب در جاده نجف ـ کربلا به همت تشکل‌های قرآنی فارس برپا خواهد شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: از آنجایی که قرآن و عترت دو ثقل جدایی‌ناپذیر هستند، تشکل‌های قرآنی فارس نیز در این راستا در ایام سوگ اهل بیت(ع) ورود داشته و اقدام به برپایی محافل قرآنی در کنار عزاداری‌های حسینی کرده‌اند.

وی افزود: در ایام دهه اول محرم تقریباً 47 مؤسسه به‌صورت ویژه و خاص کلاس‌های تدبر و تفسیر قرآن برگزار کردند که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده است.

اسلامی با بیان اینکه در کنار این مباحث تفسیری قرآن هم مراسم سوگواری حسینی همراه با اطعام حسینی از سوی تشکل‌های قرآنی فارس طی دهه اول محرم برگزار شده است، گفت: در برخی از مؤسسات هم کلاس‌های تربیت مربی قرآن با موضوعات مختلف برگزار شده است که با استقبال چشمگیر مواجه شده است.

مدیرعامل تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی همراه با سوگواری حسینی از سوی تشکل‌های قرآنی در ایام محرم و صفر ادامه خواهد داشت اما جزئیات آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه‌های اربعین حسینی تشکل‌های قرآنی فارس نیز گفت: برای اربعین حسینی حداقل سه موکب توسط اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در مسیر جاده نجف ـ کربلا برپا خواهد شد که یکی از موکب‌ها با همکاری استان‌های جنوب و با محوریت استان فارس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha