خستگی برای خدمت به خلق معنا ندارد
کد خبر: 4060249
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

خستگی برای خدمت به خلق معنا ندارد

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه خدمت به خلق مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است به که باید به بهترین نحو آن را به سرانجام برسانیم، گفت: از کار کردن به ویژه در بحث قضاوت احساس خستگی نکنیم و البته بر سر مردم هم منت نگذاریم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس امروز، 7 خردادماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان گفت: خدمت به خلق مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده است به که باید به بهترین نحو آن را به سرانجام برسانیم و از کار کردن به ویژه در بحث قضاوت احساس خستگی نکنیم و البته بر سر مردم هم منت نگذاریم.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی نیروهای نظامی، انتظامی و شورای تامین در فارس مثال‌زدنی است، گفت: استان فارس هم از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و احساس امنیت هم در آن وجود دارد.

موسوی با تصریح اینکه برنامه ما در دستگاه قضایی استان، اجرای سند تحول قضایی و اولویت‌های ١٥ گانه قوه قضاییه است، افزود: سازمان‌های تابعه دادگستری فارس دارای رتبه‌های برتر کشوری هستند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده در استان فارس، اظهار کرد: در حال حاصر تنها ٦٠٠ فقره پرونده در دادگاههای حقوقی و ١٩٠ پرونده در دادگاه کیفری در دست بررسی است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات رئیس و دادستان سابق سازمان نیروهای مسلح در فارس، تصریح کرد: هر دو نفر انسان‌هایی مسلط به قوانین و با تقوا هستند که طی سالهای تصدی مسئولیت، خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha