رمز عزتمندی، اخلاص در کار است
کد خبر: 4060243
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

رمز عزتمندی، اخلاص در کار است

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس، اخلاص در کار را رمز عزتمندی دانست و گفت: همچنین راستگویی و صداقت است که انسان را عزیز می‌کند.

اخلاص در کار به گزارش ایکنا از فارس، قوام کریمی، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس امروز، 7 خردادماه در مراسم معارفه‌اش در این سمت گفت: اخلاص در کار ما را عزیز می‌کند و خداوند عاشق صفات خوب انسان‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه راستگویی و صداقت است که انسان را عزیز می‌کند، افزود: راستگویی سبب می‌شود که خداوند انسان را عزیز و جایگاهش را رفیع کند و در این کاری که به من سپرده شد تلاش کردم هم اقتدار نیروهای مسلح حفظ شود و هم امنیت مردم خدشه نبیند و این چیزی است که خداوند هم به آن اشاره کرده است.

کریمی بیان کرد: هماهنگی خوبی با مجموعه‌های نیروهای مسلح و دادگستری ایجاد شده است و در زمینه فردی نیز تلاش کردم که از علم غافل نشوم و 60 مقاله علمی در سال‌های اخیر داشتم همچنین توجه به همکاران خودم نیز همواره مدنظرم بوده است.

علی محمدی، دادستان جدید نظامی فارس نیز در مراسم معارفه خود در این سمت گفت: امنیت ملی و نظم عمومی بستر آرامش و برقراری فعالیت‌های اجتماعی است و نیروهای مسلح به عنوان نیروی منضبط و منظم تشکیل شدند تا نظم داخلی و امنیت و پاسداری از مرزهای کشور را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق این مهم نیروهای مسلح باید مقتدر و قانونمند باشند، گفت: نیروی مسلح اگر از قانون خارج شود ناامنی و بی‌نظمی در جامعه ایجاد می‌گردد و در این مسئولیت با توجه به اسناد بالادستی اقدامات مهم‌ را به انجام خواهم رساند چراکه فرصت‌ها کوتاه است و باید این فرصت کوتاه خدمت را غنیمت شمرد.

انتهای پیام
captcha