ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در فارس
کد خبر: 4059872
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس یکی از راهکارهای هدایت نیکوکاران به سمت آزادسازی زندانیان را استفاده از سامانه پیامکی معرفی کرد و گفت: یکی از تدابیر خوبی که در امداد در حال انجام است، ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مسجد بود که بتوانند خیران و نیازمندان را در این مکان شناسایی و جذب کنند.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 5 خردادماه در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان با بیان اینکه مردم با فرهنگ و نوعدوست استان در بسیاری از زمینه‌های کار خیر پیشتاز هستند، گفت: مصداق این امر را می‌توانیم در ماه مبارک رمضان و در خصوص جذب حامی کودکان ایتام و محسنین شاهد باشیم که فارسی‌ها توانستند با اختلاف چشمگیری از استان‌های دیگر در کشور اول شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای افزایش توفیقات و خدمت به ولی نعمتان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، افزود: امدادگران می‌کوشند تا با همکاری نیکوکاران حقیقی در کنار ستاد دیه استان و در راستای کمک به خانواده‌های زندانیان گام‌های موثری را بردارند.

موصلی در ادامه یکی از راهکارهای هدایت نیکوکاران به سمت آزادسازی زندانیان را استفاده از سامانه پیامکی معرفی کرد و گفت: یکی از تدابیر خوبی که در امداد در حال انجام است، ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مسجد بود که بتوانند خیران و نیازمندان را در این مکان شناسایی و جذب کنند.

وی با اشاره به مردمی بودن مراکز نیکوکاری، اضافه کرد: 8900 مرکز نیکوکاری در کل کشور وجود دارد که تعداد 407 مرکز فعال در استان فارس با مدیریت خود مردم در کمک‌رسانی به نیازمندان فعالیت‌های اثربخشی را انجام می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان پیشنهاد داد احکام جایگزین حبس می‌تواند راهکار مناسبی برای زندانیان جرائم غیرعمد باشد.

انتهای پیام
captcha