برگزاری پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالی به‌ میزبانی دانشگاه شیراز
کد خبر: 4058834
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

برگزاری پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالی به‌ میزبانی دانشگاه شیراز

پنجمین دوره از گردهمایی خیرین آموزش عالی در روزهای سوم تا پنجم خردادماه از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران با همکاری دانشگاه شیراز با حمایت یکی از خیرین آموزش عالی در شیراز برگزار می‌شود.

پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالیبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی مؤمن‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، امروز، 1 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردهمایی خیرین آموزش عالی هرساله ازسوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران با همکاری یکی از بنیادهای دانشگاهی، دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود گفت: پنجمین دوره از این گردهمایی، در روزهای سوم تا پنجم خردادماه از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران با همکاری دانشگاه شیراز با حمایت یکی از خیرین آموزش عالی در شیراز برگزار می‌شود.

مهدی مؤمن‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز نیز درخصوص ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: با توجه به سیاست‌های کلان بخش آموزش عالی در زمینه‌ توسعه‌ی وقف علمی و نیازهای حوزه‌ علم و فناوری به کمک‌های مردم، برگزاری گردهمایی خیرین می‌تواند در شناساندن نیازهای دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر خیرین و واقفین به این حوزه مؤثر باشد.

به‌گفته‌ مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، در پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی، علاوه‌ بر معرفی نیازهای دانشگاه‌ها، محور اصلی این گردهمایی، بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی و پویش حمایت از دانشجویان نیازمند خواهد بود.

مؤمن‌زاده ضمن دعوت از خیرین آموزش عالی برای حضور در این گردهمایی اعلام کرد: این رویداد به‌صورت حضوری، با حضور مسئولان کشوری و استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود و در نشست‌های جداگانه‌ای به بررسی پیش‌نویس سند ملی وقف علم و فناوری و بررسی مشکلات و پیشنهادات خیرین و دانشگاه‌ها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha