آمادگی پلیس فارس برای همکاری در ارتقای سلامت جامعه
کد خبر: 4056086
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

آمادگی پلیس فارس برای همکاری در ارتقای سلامت جامعه

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کادر درمان، فرماندهان حوزه سلامت هستند، گفت: نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای سلامت جامعه همیشه آماده هرگونه همکاری و همراهی با مجموعه سلامت است.

دیدار فرمانده نیروی انتظامی فارس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 20 اردیبهشت در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت برگزار شد، از آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت و همکاری در پیشبرد اهداف سلامت محور و اجرای برنامه‌های هفته ملی سلامت در استان خبر داد.

وی کار پزشکان و کادر درمان را دارای ارزش و اعتبار بالا دانست و تاکید کرد: قرار گرفتن در جایگاه خدمت به سلامت مردم، دارای ارزش و قابل احترام است.

حبیبی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کادر درمان، فرماندهان حوزه سلامت هستند و نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای سلامت جامعه همیشه آماده هرگونه همکاری و همراهی با مجموعه سلامت است.

فرمانده انتظامی فارس، نیروی انتظامی را همراه مردم عنوان کرد و گفت: اقدامات این مجموعه باید به گونه‌ای باشد که مردم با دیدن حافظان امنیت جامعه، احساس آرامش کنند.

انتهای پیام
captcha