تکریم مدافعان کشور خاص یک تفکر و جناح نیست
کد خبر: 4055879
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

تکریم مدافعان کشور خاص یک تفکر و جناح نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تکریم خانواده ایثارگران را یک تکلیف شرعی برای مسئولان دانست و گفت: تکریم قهرمانان و مدافعان کشورها رسمی است که در همه دنیا وجود دارد و خاص یک تفکر و یا جناح خاص سیاسی نیست.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 20 اردیبهشت در اولین همایش ملی «تجلیل از معلمان اساتید و همیاران طرح شاهد» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس علت لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و گفت: کسی که برای وجود حیات مردم و پایداری یک کشور تلاش کرده و در این مسیر جان خودش را در فدا می‌کند، جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه تکریم قهرمانان و مدافعان کشورها رسمی است که در همه دنیا وجود دارد و خاص یک تفکر و یا جناح خاص سیاسی نیست، افزود: از دیدگاه دینی، کسانی که در مملکت اسلامی جان خودشان را ایثارگرانه تقدیم می‌کنند، حیاتشان، حیات طیبه بوده و مرگ سعادتمند است.

محبی‌پور، تکریم خانواده ایثارگران را یک تکلیف شرعی برای مسئولان دانست و گفت: تکریم ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان حس دفاع ملی و دینی از کیان ایران اسلامی را در جامعه حفظ و تقویت می‌کند. لذا، در ذهن نسل‌های بعدی این پیام متبادر می‌شود که قهرمانان ما فراموش شدنی نیستند و به یاد آن‌ها هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه تمام اقدامات در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یک عمل بسیار مقدس است، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری گرامیداشت‌ها، خون حیات‌بخش شهدا و ایثارگران را در جامعه و آحاد مردم ساری و جاری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha