آغاز ضبط تلاوت قاریان فارس بعد از ماه رمضان
کد خبر: 4052666
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

آغاز ضبط تلاوت قاریان فارس بعد از ماه رمضان

معاون سیمای صدا و سیمای فارس از اجرای روند ضبط تلاوت قاریان و مرتلان این استان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارسعلیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در خصوص به‌روزرسانی تلاوت‌های اذانگاهی این شبکه گفت: طبق جلسات و صحبت‌هایی که از سال گذشته داشتیم، بنا شده است که این کار را در سال 1401 دنبال کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون که درگیر ضبط و پخش زنده تلاوت قاریان و مرتلان و حافظان قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هستیم اما به یاری خدا کار ضبط تلاوت قاریان و مرتلان و حافظان استان را از بعد از این ماه مبارک انجام خواهیم داد.

باغبان‌منش اظهار کرد: در این خصوص باید در گام نخست قاریان، مرتلان و حافظان قرآن از سوی شورای عالی قرآن به ما معرفی شوند تا بتوانیم تلاوت آنان را برای به روز رسانی تلاوت‌های اذانگاهی ضبط و پخش کنیم.

معاون سیمای صدا و سیمای فارس بیان کرد: به یاری خدا بعد از ماه مبارک جلسه‌ای با مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد تا جزئیات و چگونگی انجام این کار را مشخص کنیم.

بنا بر این گزارش در مصاحبه اخیر علی قاسم‌آبادی، معاون نظارت شورای عالی قرآن با ایکنای فارس در خصوص ضبط تلاوت‌های قاریان و مرتلان فارس اعلام شد: تعامل بسیار خوبی میان شورای عالی قرآن و صداوسیمای مرکز فارس وجود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری حتماً شاهد پخش تلاوت‌های قاریان استان فارس از شبکه فارس خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha