«صبح نزدیک» در شیراز به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 4052486
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

«صبح نزدیک» در شیراز به روی صحنه می‌رود

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای تئاتر «صبح نزدیک» طی روزهای 7 تا 11 اردیبهشت‌ماه در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: تماشای این نمایش برای عموم مردم رایگان است.

مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 5 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اجرای تئاتر «صبح نزدیک» در شیراز برای عموم مردم خبر داد و گفت: این نمایش با موضوع مهدویت از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در ساعت ۱۷ همه روزه و همچنین در سانس‌های ویژه در روزهای ۸ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ به روی صحنه خواهد رفت. 

وی با بیان اینکه این نمایش در تالار حافظ، واقع در چهارراه حافظیه شیراز به روی صحنه می‌رود، افزود: در این نمایش ۱۱۰ نفر از هنرمندان بسیجی سپاه بقیةالله(عج) شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همراهی دارند و بیش از ۴۰ نفر بازیگر جوان فارسی در ۸ صحنه این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

علیپور با تصریح اینکه تماشای نمایش «صبح نزدیک» برای عموم مردم رایگان است، گفت: علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت shiraztic.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۷۰۰۳۷۴۲۰تماس حاصل و بلیت را تهیه کنند.

وی یادآور شد: در این نمایش سپاه بقیةالله(عج) شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همچنین سازمان بسیج هنرمندان استان، معاونت فرهنگی شهرداری، اداره ارشاد اسلامی استان همراهی و مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان تصریح کرد: این نمایش با هدف رفع شبهات پیرامون وجود حضرت حجت‌بن الحسن(عج) اجرا می‌شود.  

انتهای پیام
captcha