فضاهای ورزشی فارس آماده اشتغال‌آفرینی برای جوانان است
کد خبر: 4045433
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

فضاهای ورزشی فارس آماده اشتغال‌آفرینی برای جوانان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در پاسخ به خبرنگار ایکنا در خصوص رویکرد این اداره‌کل برای تحقق شعار سال و اشتغالزایی جوانان گفت: فضاهای اداره‌کل ورزش و جوانان بسیار مستعد و آماده اشتغال‌آفرینی است.

حیدر صفر پور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حیدر صفر پور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس امروز، ۸ فروردین‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران که در استانداری فارس برگزار شد، گفت:  بنای ما در حوزه جوانان بر دو رکن جوان‌باوری و جوان‌یاوری خواهد بود‌.

وی با بیان اینکه با استفاده از نیروها و ظرفیت‌های جوان  در انتصابات سعی می‌کنیم که مقدمه تحقق اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که محوریت آن جوانان است را فراهم کنیم، گفت: انگیزه، خلاقیت و توان جوان زمانی به ثمر خواهد نشست که ضمن هدایت و استفاده از تجربه بزرگترها و پیشکسوتان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه در پاسخ به خبرنگار ایکنا در خصوص رویکرد این اداره‌کل برای تحقق شعار سال و اشتغالزایی جوانان گفت: فضاهای اداره‌کل ورزش و جوانان بسیار مستعد و آماده اشتغال‌آفرینی است.

وی تصریح کرد: پیشنهادی در سفر وزیر ورزش و جوانان به ایشان ارائه شد که با تعامل بین وزراتخانه و سازمان اداره استخدامی و وزارت رفاه و کار و تعاون می‌تواند این ظرفیت به یک فرصت تبدیل شود، به عنوان مثال در سطح استان، ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس با این عظمت و ورزشگاه ۶ هزار نفری سردار سلیمانی هرچند ناقص افتتاح شده است و اگر به افتتاح کامل هم برسیم هیچ پیش‌بینی  قبلی در خصوص ساختار تشکیلاتی نیروی انسانی برای اداره اینجا نشده است که می‌توان از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده کرد.

صفرپور با بیان اینکه یکی از معضلات جدی در سراسر استان بحث نگهداری از اماکن ورزشی افتتاح شده است و این ظرفیت وجود دارد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت ورزشکارانی که در سطح ملی و آسیا مقام کسب کرده‌اند، تأکید کرد.

 وی در پایان با تصریح اینکه با رویکردی که امسال مقام معظم رهبری داشتند امیدواریم در سطح کلان قضیه اشتغالزایی جوانان جدیت پیدا کند، گفت: در سطح استان هم همراهی لازم دارد اتفاق می‌افتد تا هم در جهت تحقق شعار سال و هم در جهت فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان به خصوص جوانان ورزشکار باشد.

انتهای پیام
captcha