شعرخوانی شاعران فارس در «واژگان سرخ»
کد خبر: 4016914
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

شعرخوانی شاعران فارس در «واژگان سرخ»

در راستای برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، نشست ادبی با عنوان «واژگان سرخ» با نغمه‌سرایی جمعی از شاعران فارس در شیراز برگزار شد.

احد ده بزرگی، شاعر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، نشست ادبی با عنوان «واژگان سرخ» با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی فارس به همراه شعر خوانی چند تن از شاعران فرهیخته استان امروز، 7 آذرماه در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این نشست سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس هدف از برگزاری این نشست ادبی را هم تبلیغ و هم ترویج این کار عنوان کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک اختتامیه کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را در شیراز برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از این کار ارزشمند فرهنگی انجام شده است، مقرر شد که مهلت ارسال آثار به کنگره را تا ١٥ دی ماه امسال تمدید کنیم.

دبیر اجرایی ششمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی همچنین گفت: محورهای متعددی در این کنگره پیش‌بینی شده که از جمله آنها می‌توان به ایثار اجتماعی، ایثار و شهید قاسم سلیمانی و ایثار و امنیت ملی اشاره کرد.

محمدی اظهار کرد: عمده آثار ارسالی به دبیرخانه این کنگره تاکنون، از کشورهای فارسی زبان بوده اما هیچ منعی برای ارسال آثار از دیگر کشورها وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha