خلأ جدی محتوای ایرانی ـ اسلامی در فضای مجازی
کد خبر: 4010260
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

خلأ جدی محتوای ایرانی ـ اسلامی در فضای مجازی

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به گستردگی فضای مجازی در دنیای امروز و هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نظام اسلامی در این فضا گفت: خلأ جدی در تولید محتوای ایرانی ـ اسلامی در فضای مجازی وجود دارد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 12 آبان در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان ضمن گرامیداشت یاد شهید فهمیده که باعث افتخار جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است، گفت: مناسبت‌هایی که در روند پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است، موجب شد تا هفته‌ای به نام هفته استکبارستیزی نامگذاری شود.

وی با اشاره به آغاز به رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود: این برنامه بر اساس برنامه‌ای که سازمان فضای مجازی استان به منظور کشف استعدادهای جوانان استان پیش‌بینی شده است که در این راستا بیش از 200 نفر از جوانان و نوجوانان اعم از بانوان و آقایان استان که در عرصه فضای مجازی توانمندی دارند، در مرحله استانی انتخاب شده‌اند.

بوعلی با بیان اینکه رویداد مذکور در سه حوزه پویانمایی، نرم‌افزار و بازی تلفن همراه اجرا می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد 48 ساعت به صورت شبانه‌روزی رقابت می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: آنچه که به عنوان هدف دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم در حوزه فضای مجازی نقشی مؤثر ایفا کنیم. حقیقتاً استان فارس سرشار از استعدادها در این رابطه است. در موضوعات مختلفی که به نوعی در فضای مجازی ورود کردیم شاهد بودیم که جوانان فارس حضور بسیار فعال و مؤثر و تعیین کننده‌ای داشتند بنابراین به این استعداد باور داریم و بر این اساس هم کار را دنبال می‌کنیم.

وی این رویداد فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان و تشویق جوانان برای فعالیت در این عرصه توصیف کرد و گفت: استعدادهای بسیاری در استان در این رابطه بودند که به نوعی به آن‌ها توجهی نمی‌شد اما در این برنامه این استعدادها مشخص شدند لذا اجرای چنین برنامه‌ای قطعاً جای قدردانی دارد.

بوعلی تصریح کرد: با سطح وسیع فعالیتی که در فضای مجازی در سطح دنیا انجام می‌شود و هجمه‌هایی که در این فضا علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد، به نظر می‌آید یک خلأ جدی در تولید محتوای ایرانی ـ اسلامی در این فضا داریم و برای رفع این خلأ باید استعدادهای خود را کشف کرده و از ظرفیت آنان استفاده کنیم که بتوانند در این رابطه نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه فجر فارس به موضوعات این رویداد اشاره کرد و گفت: محورها و موضوعاتی در این راستا برای رویداد تعریف کرد که شامل ایران قوی، شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) و موضوعات ارزشی و همچنین شعار سال و جهش تولید و غیره بوده است.

انتهای پیام
captcha