آغاز ضبط مرحله نیمه‌نهایی کشوری مسابقات قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 4005663
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

آغاز ضبط مرحله نیمه‌نهایی کشوری مسابقات قرآن اوقاف در فارس

ضبط تلاوت‌های متسابقان مرحله نیمه‌نهایی کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در استان فارس آغاز شد.

به گزارش ایکنا از فارس، ضبط تلاوت‌های متسابقان مرحله نیمه نهایی کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در استان فارس از صبح امروز، 25 مهرماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز آغاز شد.

ضبط تلاوت‌ها از ساعت 9 صبح امروز و در بخش بانوان آغاز شده است که در این مرحله فاطمه ابراهیمی در رشته حفظ کل؛ الهام حسین‌زاده، حفظ کل؛ زیبا زارع مویدی، حفظ کل؛ فاطمه محمدی، حفظ ۲۰ جزء؛ حمیده حسینی، حفظ ۲۰ جزء و آسیه دهقان، قرائت تحقیق حضور دارند.

در این بخش زهرا کسرایی، کار نظارت و همچنین هادی متسابقان بخش حفظ قرآن را انجام می‌دهد که ضبط تلاوت‌ها تا ظهر امروز انجام خواهد شد.

ضبط تلاوت آقایان نیز از بعدازظهر امروز از ساعت 14 در همان حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز آغاز خواهد شد که در آن محمود آسن به عنوان هادی حفظ و امیر فتح‌پور به عنوان ناظر حضور دارند.

در این بخش نیز نوید رزمجو در رشته حفظ کل؛ مجتبی فیضی، حفظ کل؛ رضا غلامزاده، حفظ ۲۰ جزء؛ محمدحسن رحیم‌زاده، حفظ ۲۰ جزء؛ سیدرضا نجیبی، قرائت تحقیق؛ جواد هاشم‌زاده، قرائت تحقیق؛ میلاد عظیمی، قرائت ترتیل و رضا بردبار، اذان به عنوان متسابقان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha