21 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مراکز حوزوی فارس
کد خبر: 3974273
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

21 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مراکز حوزوی فارس

مدیر حوزه‌های علمیه فارس ضمن اعلام رشته و گرایش‌های تخصصی این مراکز آخرین مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه استان را 21 خردادماه جاری اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، آخرین مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه استان را 21 خردادماه جاری اعلام کرد و از علاقه‌مندان جهت حضور در این مراکز دعوت به عمل آورد.

وی افزود: به خصوص از استعدادهای درخشان جهت حضور در مراکز حوزوی و شرکت در رشته‌های تخصصی مراکز حوزوی استان فارس دعوت به عمل می‌آید.

استوار میمندی در ادامه رشته و گرایش‌های مراکز تخصصی حوزه‌های استان فارس را اعلام کرد و گفت: مراکز حوزوی استان فارس در پذیرش جدید 4 ۴ رشته گرایش در سطح ٢ و ٩ رشته گرایش در سطح 3 را پذیرش می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس ادامه داد: این رشته‌ها شامل کلام اسلامی در زیر شاخه رشته علوم اسلامی با گرایش کلام اسلامی در  سطح ٢ (شیراز و جهرم) و رشته کلام اسلامی با گرایش کلام تطبیقی بین المذاهب در سطح ٣ و کلام اسلامی با گرایش نقد وهابیت در سطح 3 است.

وی بیان کرد: رشته تفسیر و علوم قرآنی با زیر شاخه‌ رشته علوم اسلامی با گرایش تفسیر و علوم قرآن در سطح 2 و تفسیر و علوم قرآنی  در سطح 3 و همچنین رشته حقوق و قضای اسلامی در زیر شاخه حقوق و قضای اسلامی در سطح 2،  حقوق و قضای اسلامی با گرایش حقوق خصوصی در سطح 3 نیز از دیگر رشته‌ها هستند.

به گفته استوار میمندی رشته مشاوره اسلامی در زیرشاخه رشته مشاوره اسلامی در سطح 3، رشته امامت در زیر شاخه امامت با گرایش مهدویت در سطح 3 ، رشته ادبیات عرب در زیرشاخه مدرسی ادبیات عرب در سطح ٣، رشته فلسفه در زیرشاخه علوم اسلامی با گرایش فلسفه در سطح ٢، مدرسی علوم عقلی در سطح ٣، رشته تبلیغ در زیرشاخه تبلیغ با گرایش خطابه در سطح ٣ سفیران هدایت نیز از دیگر رشته‌های مراکز حوزوی این استان هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس در پایان گفت: علاقه‌مندان تا 21 خردادماه می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق لینک https://paziresh.ismc.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha