فعالیت‌های تبلیغی فاطمیه منوط به نظر ستاد ملی كروناست
کد خبر: 3939209
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

فعالیت‌های تبلیغی فاطمیه منوط به نظر ستاد ملی كروناست

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو نظیر ایام فاطمیه تأكید كرد: برای برگزاری فعالیت‌های تبلیغی از جمله برپایی تجمع‌ها و مجالس مبلغان در ایام فاطمیه، منتظر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مدارس علمیه و مبلغان استان در مناسبت‌های مختلف مذهبی گفت: برای برگزاری فعالیت‌های تبلیغی از جمله برپایی تجمع‌ها و مجالس مبلغان در ایام فاطمیه منتظر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

وی فعالیت روحانیان درخصوص شهادت شهید فخری‌زاده را یادآور شد و افزود: با توجه به شیوع بالای بیماری کرونا و ابلاغ‌های ستاد کرونا مراسمی را برگزار نکرده‌ایم، اما مراسمی تحت همین عنوان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس به‌صورت مجازی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد که در سیمای استان فارس نیز به‌صورت زنده پخش شد.

استوار میمندی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های مدارس علمیه استان در ایام شیوع كرونا گفت: آموزش دروس در حوزه‌های علمیه استان فارس با قوت و به‌صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی همچنین به فعالیت‌های تهذیبی و آموزش مدارس علمیه اشاره کرد و افزود: تمام فعالیت‌های تهذیبی و آموزشی مدارس علمیه نیز به‌صورت غیرحضوری ابلاغ شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در پایان در خصوص برگزاری امتحانات نیز تصریح کرد: امتحانات مدارس علمیه نیز از دی‌ماه به‌صورت آزمون آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha