رونمایی از فیلم «عبدالله» در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3920774
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸

رونمایی از فیلم «عبدالله» در هفته دفاع مقدس

مدیركل صدا و سیمای فارس از رونمایی از فیلم «عبدالله» در خصوص زندگی شهید عبدالله اسكندری، سردار بی‌سر مدافع حرم در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، عصر پنج‌شنبه، 13 شهریورماه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس این استان، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز فارس برنامه‌های بزرگداشت این ایام را از اوایل سال جاری شروع و برنامه‌ریزی کرده که شامل دو حوزه، بیان عملکرد کارگروه‌های این ستاد و کار رسانه‌ای است.

وی از رونمایی از فیلم «عبدالله» در خصوص زندگی شهید عبدالله اسکندری، سردار بی‌سر مدافع حرم در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یك‌هزار و 200 اثر در حوزه‌های مختلف در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز فارس در چهار حوزه پیام، خبر، سیما و رادیو پیش‌بینی شده است.

یدالله یدالهی، رئیس نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس نیز با بیان اینکه در آینده هر اتفاقی که در دنیا رخ دهد، خمیرمایه آن دفاع مقدس است، گفت: استان فارس دارای تمامی یگان‌های نظامی و انتظامی است که خود می‌تواند یک جبهه عملیاتی را پیش ببرد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز گفت: باید در بزرگداشت هفته دفاع مقدس از نیروهای مشغول به خدمت و خانواده‌های آن‌ها نیز تجلیل کرد تا آن‌ها انگیزه لازم جهت خدمت به جمهوری اسلامی را داشته باشند و در این راه فداکاری کنند.

محمدمهدی قاسمی، رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس نیز گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در هفته دفاع مقدس ارائه کرد و گفت: در بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم پاسداشت رشادت‌های سنگرسازان بی‌سنگر با تجلیل از خانواده‌های شهدا و دیدار با رزمندگان و ایثارگران جهاد در استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha