آیت‌الله حائری برای انقلاب كادرسازی می‌كرد
کد خبر: 3865257
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

آیت‌الله حائری برای انقلاب كادرسازی می‌كرد

گروه معارف ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه با بیان اینكه علم آیت‌الله حائری علم نافع بود گفت: او از پیشگامان مبارزه علیه طاغوت بود و برای انقلاب کادرسازی می‌کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه، 27 آذرماه در آیین رونمایی از پوستر «این چند کتاب با عنوان محی‌الدین» با اشاره به خاطرات استاد اخلاق شیراز گفت: یکی از عالمانی که از عمر خودش خیلی خوب برای سرای آخرت بهره گرفت، آیت‌الله حائری شیرازی بود.
وی با بیان اینكه علم آیت‌الله حائری علم نافع بود و هم عوام و هم خواص جامعه از علم او بهره‌مند بودند، افزود: او از پیشگامان مبارزه علیه طاغوت بود و برای انقلاب کادرسازی می‌کرد.
آیت‌الله دستغیب با تأكید بر اینکه آیت‌الله حائری شیرازی، شخصیت بزرگواری بود که دنبال عنوان، کسب وجاهت و برخی از اموری که همه باید از آن به خدا پناه ببریم، نبود، یادآور شد: تنها به این فکر بود که تکلیف او چیست. انسانی مقاوم و صابر و اثرگذار بود و تحول ایجاد می‌کرد.
وی اضافه کرد: همه باید متوجه این مطلب باشیم که چه کسانی نبست به این جامعه، جوانان و نظام حق دارند و چه بهای سنگینی داده شده است که یادگار امام و شهدا بماند. امروز این پرچم انقلاب به دست کسی است که یکی از افراد صالح جهان است.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: آنچه که از آیت الله حائری شیرازی زبانزد است، تبعیت و حمایت و وفاداری نسبت به امام و رهبری انقلاب بود. او از جمله کسانی است که از آغاز حامی و یاور رهبر فرزانه انقلاب بود.

انتهای پیام
captcha