دیدار مدیران بیت‌الاحزان با استاندار فارس/ قطب قرآنی شدن را پیگیری كنیم
کد خبر: 3811876
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

دیدار مدیران بیت‌الاحزان با استاندار فارس/ قطب قرآنی شدن را پیگیری كنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) همراه با جمعی از مدیران و خیران این مؤسسه با استاندار فارس دیدار كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، 25 اردیبهشت‌ماه با عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس دیدار كردند.
در دیدار كمالی سروستانی، فرماندار شهرستان قرآنی استهبان و جمعی از مدیران مدیران و خیران مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نیز حضور داشتند.
حجت‌الاسلام شاهسونی در این دیدار ابتدا به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و نحوه شكل‌گیری این مؤسسه پرداخت و بر لزوم همكاری جهت راه‌اندازی دفتر مركزی این مؤسسه و ساختمان برای مركز شبانه‌روزی در شیراز تأكید كرد.
وی همچنین مباحثی را پیرامون ترویج گردشگری قرآنی در شیراز و استان فارس با توجه به ظرفیت‌های قرآنی و مذهبی این استان مطرح كرد و خواستار همكاری استاندار در این زمینه شد.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور همچنین از استاندار فارس درخواست كرد تا درصدی از بودجه 2 درصد نفت و گاز به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده شود.
در این دیدار یكی از خیران بیت‌الاحزان نیز درخواست كرد تا زمین 10 هزار متر مربعی در اختیارش قرار داده شود تا بتواند یك مركز فرهنگی ـ قرآنی در شیراز احداث كند.
عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز در این دیدار قول همكاری در زمینه داد تا دفتر مركزی مؤسسه بیت‌الاحزان و یك مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن در شیراز احداث شود.
همچنین فرماندار استهبان نیز توضیحاتی پیرامون اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی بیت‌الاحزان داد و گفت: بیش از یك هزار نفر تاكنون در مؤسسه بیت‌الاحزان استهبان موفق به حفظ كل قرآن شده‌اند كه نشان از تأثیرگذاری این مؤسسه است.
وی كه پيش از اين نيز از مؤسسه بيت‌الاحزان بازديد كرده بود، خواستار حمایت از بحث فارس قطب قرآنی كشور شد و گفت: بسیاری از افرادی كه در بیت‌الاحزان موفق به حفظ كل قرآن شدند اكنون به عنوان فعال و استاد قرآنی در نقاط مختلف كشورمان و بلكه دنیا مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام

captcha