نقش عالمان برجسته در پیشرفت اسلام جای انكار ندارد
کد خبر: 3752538
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی:‌

نقش عالمان برجسته در پیشرفت اسلام جای انكار ندارد

گروه معارف ـ در بخشی از پیام مرجع تقلید شیعیان آمده است:‌ «نقش عالمان برجسته و فداكار در پیشرفت اسلام و مخصوصاً مكتب اهل بیت(ع) جای انكار ندارد، هر محیطی كه یك یا چند نفر از این عالمان بزرگوار در آنجا بوده‌اند پیشرفت مسائل اسلامی و عمل به آن كاملاً آشكار است».

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان به مراسم گرامیداشت مقام آیت‌الله سیدمحمود موسوی‌نژاد، از روحانیان مبارز و برجسته استان فارس پیامی صادر كرد.
در این پیام آمده است: «نقش عالمان برجسته و فداكار در پیشرفت اسلام و مخصوصاً مكتب اهل بیت(ع) جای انكار ندارد، هر محیطی كه یك یا چند نفر از این عالمان بزرگوار در آنجا بوده‌اند پیشرفت مسائل اسلامی و عمل به آن كاملاً آشكار است.
یكی از این عالمان فداكار جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای موسوی‌نژاد(دامت افاضاته) می‌باشد كه در طی چندین دهه در شهرستان مرودشت و اطراف تأثیر عمیقی از خود به یادگار گذاشته است.
از یك سو برنامه‌های مذهبی در مسجد و از سوی دیگر حوزه علمیه پربار ایشان و از سوی سوم درس‌های پربركت این عالم ربانی تأثیر همه جانبه داشت. خلق و خوی ایشان چنان جاذبه‌ای دارد كه افراد را از هر گروه به سوی خود جلب می‌كند و به همین دلیل مردم آن منطقه ایشان را بسیار دوست دارند و قدردانی می‌كنند.
خوشوقتم كه اهالی محترم مرودشت به فكر افتاده‌اند تا بزرگداشتی برای ایشان گرفته شود و خدمات این عالم ربانی را رد این مدت طولانی ارج نهند و قدرشناسی كنند.
اینجانب كه از دور شاهد زحمات و خدمات ایشان بوده‌اند به نوبه خود از ایشان تشكر می‌كنم و امیدوارم سال‌های طولانی بتوانند این خدمات را همچنان در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) ادامه دهند و از مردم بیدار مرودشت نیز كه قدرشناس علمای برجسته دین هستند، سپاسگزارم».
انتهای پیام

captcha