نخستین بازدید حافظ چینی از یك نمایشگاه قرآن/ شیراز می‌تواند قطب قرآنی شود
کد خبر: 3719163
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

نخستین بازدید حافظ چینی از یك نمایشگاه قرآن/ شیراز می‌تواند قطب قرآنی شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ حافظ قرآن كریم از كشور چین در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن فارس، با یادآوری اینكه قریب دو سال است كه برای تحصیل علوم دینی در ایران زندگی می‌كند، گفت: من برای اولین بار است كه از یك نمایشگاه قرآن بازدید می‌كنم و بسیار برایم خوشایند است و تازگی دارد.

نخستین بازدید حافظ چینی از یك نمایشگاه قرآن/ شیراز می‌تواند قطب قرآنی شود

مهدی كی بای، حافظ قرآن كریم از كشور چین در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه برای اولین بار است كه از یك نمایشگاه قرآن بازدید می‌كند، گفت: من قریب دو سال است كه برای تحصیل علوم دینی در ایران زندگی می‌كنم و اولین بار از یك نمایشگاه قرآن بازدید كردم كه برایم بسیار خوشایند است و تازگی دارد.

به دنبال كتاب‌هایی درباره اسلام و تاریخ هستم
وی با بیان اینكه من علاقه وافری به كتاب‌هایی كه درباره اسلام و تاریخ هستند و همچنین كتاب‌هایی كه درس‌های عبرت‌آموزی را به انسان‌ها می‌دهند، دارم، گفت: بحمد الهی در این نمایشگاه این نوع كتاب‌ها به وفور یافت می‌شود و من توانستم آن مواردی را به دنبال آن‌ها بودم در این نمایشگاه پیدا كنم.
كی بای با تصریح اینكه البته من به دنبال كتاب‌های تدبر در قرآن نیز هم هستم، گفت: من هم‌اكنون در مدرسه شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن كریم حضرت شاهچراغ(ع) وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان در شیراز مشغول به حفظ قرآن هستم و تاكنون 5 و نیم جزء را حفظ كرده‌ام.
این حافظ قرآن كریم گفت: من بنا دارم تا تمام قرآن را حفظ كنم لذا تلاش می‌كنم مشكل اقامتی خود را تا چند ماه دیگر بیشتر فرصت ندارم، برطرف كرده و در این مدرسه بمانم و كل قرآن را حفظ كنم.

از فعالیت‌های قرآنی شیراز راضی هستم
وی با بیان اینكه نمایشگاه قرآن فارس از نظر من راضی‌كننده بود، گفت: من به طور كلی از فعالیت‌های قرآنی كه در شیراز انجام می‌شود راضی هستم و این شهر را دوست دارم و به نظر من شیراز می‌تواند یك قطب قرآنی شود.
انتهای پیام

captcha