قدردانی خانواده سردار بی‌سر مدافع حرم از مردم شیراز
کد خبر: 3688467
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

قدردانی خانواده سردار بی‌سر مدافع حرم از مردم شیراز

گروه اجتماعی:‌ در پی احداث مقبره سردار جاویدالاثر، شهید عبدالله اسكندری كه با درخواست جمع كثیری از مردم شیراز و با همت فرماندهان سپاه فجر انجام شد، خانواده این سردار شهید پیام قدردانی صادر كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، بنا به درخواست خیل عظیمی از مردم شیراز كه در قالب پویش مردمی، خواهان احداث مقبره سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری شده بودند، این مهم با حضور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و با همت فرماندهان سپاه فجر فارس انجام شد.
در این راستا خانواده سردار جاویدالاثر اسكندری پیام قدردانی صادر كردند كه در این پیام آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سپاس خداوند عزوجل را که پس از گذشت قریب به چهل سال از بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، این دیار کماکان معطر به عطر شهدای گرانقدر می‌باشد و اما دهه فجر امسال برای خانواده شهید متفاوت تر از سال های پیش بود و آن رونمایی از مقبره یادمان شهید اسکندری در جوار شهدای گرانقدر شهر شیراز و به دست مبارک سردار سرافراز جبهه اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود.
بدین‌وسیله از کلیه عزیزان و سروران گرامی که در خصوص احداث این بنای یادبود مشارکت نموده‌اند، بالاخص فرماندهی محترم سپاه فجر استان، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و اعضای محترم پویش مردمی کمال سپاس و قدردانی را داریم.
باشد که در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت در راه پاسداری از خون شهدا گام‌های بلندی برداریم.

captcha