حمایت شورای عالی بسیج عشایر فارس از مواضع آیت‌الله ایمانی
کد خبر: 3575618
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

حمایت شورای عالی بسیج عشایر فارس از مواضع آیت‌الله ایمانی

گروه اجتماعی: در پی بروز برخی از حواشی‌ها در حاشیه افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام شورای عالی بسیج عشایر این استان و امام جمعه زاهدشهر بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پی بروز برخی از حواشی‌ها در حاشیه افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام و اعتراض آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس نسبت به این مراسم، شورای عالی بسیج عشایر این استان و امام جمعه زاهدشهر بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:‌ «امروز خناسان و دلدادگان به فرهنگ غرب و نفوذیان بزک ساز این فرهنگ تلاش می‌کنند تا با برنامه‌های سخیف و به دور از ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی جامعه انقلابی و دینی و مغایر با فرهنگ غنی اقوام استان فارس؛ استانی که با تعبیر رسای مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت( ع) می‌باشد، اهداف دشمن در جنگ نرم را در این استان محقق سازند. لذا در این راستا از باب هدف وسیله را توجیه می‌کند؛ از هر عنوانی و هر وسیله و ابزاری و پوششی که هدفشان را محقق سازد بهره‌برداری می‌کنند .

در مراسمی موسوم به شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام ضمن هنجارشکنی فرهنگی اقدام به استفاده از پوشش زنان عفیف جامعه عشایر که در آن غیرت و حیا و جوانمردی بر اساس گواهی تاریخ کلام بزرگان و عملکرد فرزندان غیور عشایر مهم‌ترین و اساسی‌ترین خصلت اجتماعی می‌باشد، کردند.

اینجانب به عنوان یک روحانی عشایری و رئیس شورای عالی بسیج عشایراستان فارس به نمایندگی از بسیبجیان عشایر ضمن تقدیر از موضع الهی و انقلابی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز شیراز در دفاع از فرهنگ اسلامی و فرهنگ جامعه عشایری ضمن محکوم کردن هرگونه برنامه توهین‌آمیز و به دور از شئونات فرهنگ اسلامی خواستار برخورد قاطع با عاملان و طراحان این برنامه و سلب مسئولیت از کسانی که در حوزه مدیریتشان چنین اتفاقات هنجارشکنانه فرهنگی و برهم زننده آرامش و امنیت اجتماعی رخ می‌دهد می‌باشم.

captcha