مدیران قرآنی داراب گردهم آمدند
کد خبر: 3539226
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

مدیران قرآنی داراب گردهم آمدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست هم‌اندیشی مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی و همچنین مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان داراب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نشست هم‌اندیشی مدیران خانه‌های قرآنی شهری و روستایی و همچنین مدیران مؤسسات قرآنی داراب به منظور ابلاغ طرح‌های قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان امروز، 28 مهرماه در محل مؤسسه امام حسین(ع) داراب برگزار شد.
در ابتدای این نشست خلیل دهقان، مسئول موسسه امام حسین(ع) ضمن خوش آمدگویی به مسئولان اداره تبلیغات و مدیران قرآنی گزارشی از عملکرد موسسه امام حسین(ع) را  در اختیار قرار داد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب گفت: آموزش قرآن در هر سن و سال و هر زمانی امکان‌پذیر است، اما هر چه این آموزش در سنین پایین‌تر باشد، ماندگارترخواهد شد. بی‌تردید انسان در سنین کودکی هر دانش و هنر و فنی را فرا گیرد، گویی که بر روی سنگ، حک شده و تا آخر عمر دوام دارد.
وی در مورد روش‌های آموزش قرآن که هم اینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در بحث آموزش باید روش‌هایی مورد استفاده قرار گیرد که به روز باشد و مهم‌تر از آن اینکه با زبان روز جامعه نیز همخوانی داشته باشد تا جوانان عزیز را جذب كند.
صادقی ادامه داد: البته در بحث آموزش، بیشترین اثر را مربی قرآن دارد، این تأثیرگذاری از آراستگی ظاهری و اخلاق مربی، شروع می‌شود و تا قدرت نفوذ کلام او، سطح علمی و مهارت تلاوت قرآن مربی و.. .. بنابر این، مربی لایق قرآن که می‌خواهد به قرآن‌آموز، آموزش بدهد باید دارای مجموعه‌ای از شاخص‌ها باشد که در جذب هرچه بیشتر قرآن‌آموزان عزیز به کلاس قرآن و سرعت بخشی در یادگیری کمک کند.
وی در پایان گفت:هرگاه عموم مردم در حد توان و امکان خود با تلاوت قرآن، فهم آیات قرآن و تدبر و تفکر در آن آشنا شوند، آموزش عمومی قرآن در جامعه محقق می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۴
0
0
گردهمای مدیران قرآنی برای جذب دانش آموزان قرآنی و سرعت در یادگیری آنها تاثیرگذار است
captcha