ایرانی‌ از دست‌درازی به کشورش نخواهد گذشت + صوت
کد خبر: 4210331
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
امیرحسین شریفی:

ایرانی‌ از دست‌درازی به کشورش نخواهد گذشت + صوت

یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: هیچ ایرانی‌ای از کوچکترین دست‌درازی به کشورش نخواهد گذشت و عملیات «وعده صادق» گواه بارز این ادعا است.

امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه دفاع از وطن یک اصل اساسی برای هر ایرانی است، بیان کرد: هیچ ایرانی‌ای از کوچکترین دست‌درازی به کشورش نخواهد گذشت و عملیات «وعده صادق» گواه بارز این ادعا است. این حماسه به همه دنیا نشان داد اگر فرد یا گروهی کوچکترینی تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد با انتقام سخت مواجه خواهد شد.
 
وی افزود: برای تصویرگری از صلابت ایران اسلامی در دفاع از وطن، رسانه به ویژه سینما و تلویزیون می‌تواند نقش چشمگیری داشته باشند چون ساخت آثار نمایشی در این حوزه قادر است مردم را به داشته‌های نظامی آشنا کرده‌اند تا احساس امنیت بیشتری داشته باشند. بنابراین توصیه جدی می‌کنم در این حوزه هر اندازه که می‌توان باید کار دقیق و کارشناسانه انجام داد.
 
تهیه‌کننده فیلم «اشک سرما» گفت: سینما در دهه 60 نشان داد به شکل زیبایی می‌تواند حامی رزمندگان اسلام باشد البته در آن دوران بودند آثاری که به شکلی ضعیف به جنگ نظر داشتند بنابراین اگر قرار است تصویرگر عملیات وعده صادق باشیم بهترین اتفاق ساخت آثاری است که به شکلی زیبا و تاثیر گذار این عملیات را مورد توجه قرار داده باشد.
 
وی تاکید کرد: در تمام فیلم‌هایی که قرار است در آن وطن‌پرستی ایرانیان تصویر شود باید یک نکته مورد توجه قرار گیرد که خاک این سرزمین خط قرمز همه ایرانیان است برای همین هیچگونه دست‌درازی از سوی بدخواهان ایران تحمل نخواهد شد. نکته دیگر اینکه وقتی حرف از وطن و دفاع از آن پیش می‌آید دیگر تمامی اختلاف سلیقه‌ها از بین رفته و همه یکپارچه به دفاع بر خواهند خواست.
 
شریفی با بیان اینکه ایرانیان هیچگونه دست‌درازی را بدون تنبیه نخواهد گذاشت، گفت: اگر متجاوز تنبیه نشود، کار خود را تکرار خواهد کرد برای همین تنبیه هر متجاوزی حق اولیه و اساسی هر کشوری است. در عملیات «وعده صادق» سلحشوران سپاه با تنبیه مزدوران اسرائیلی نشان دادند کوچکترین دشمنی را با انتقام سخت پاسخ خواهند داد.

کد


 وی در انتها تصریح کرد: مسئولان باید از امروز به فکر تولید آثاری فاخر با محوریت عملیات «وعده صادق» باشند چون این دست تولیدات تنها با حمایت دولتی است که می‌تواند به شکل مطلوبی تصویر شود. متاسفانه در چند سال گذشته برخی رفتارها از سوی مسئولان نشان داده از کارهای به عمل آمده حمایت لازم صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام
captcha