برگزاری کارگاه آموزشی دادگاه مجازی با موضوع کیفری در ارومیه
کد خبر: 3843728
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
به‌همت جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی؛

برگزاری کارگاه آموزشی دادگاه مجازی با موضوع کیفری در ارومیه

گروه اجتماعی - به‌همت جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی و با همکاری دفتر کارآفرینی و انجمن علمی حقوق، کارگاه آموزشی دادگاه مجازی با موضوع کیفری در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی دادگاه مجازی با موضوع کیفری در ارومیه

شاکر سلطان‌احمدی، مدیرگروه حقوق دانشگاه علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: این کارگاه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوقی و اساتید و سایر علاقه‌مندان رشته حقوق برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کارگاه مجازی بررسی صفر تا صد یک پرونده کیفری در دادگاه مجازی با حضور شرکت‌کنندگان به‌صورت کاملا علمی و کاربردی برگزار می‌شود.

مدیرگروه حقوق دانشگاه علمی.کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه گفت: همچنین در این دادگاه مجازی قاضی، وکلای خواهان و خوانده از اساتید و دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خواهند بود.

سلطان‌احمدی افزود: این دادگاه مجازی ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۴ در مجتمع پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی و زیرنظر اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌تلفن‌های 33460031_334777333 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران، جنب مهمان‌سرای مروارید، فرهنگ‌سرای جوان مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha