از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
کد خبر: 4211511
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

عزت‌الله ابراهیمی گفت: میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد احداث می‌شود تا گام بلندی در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری برداشته شود.

عزت‌الله ابراهیمی مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربیعزت‌الله ابراهیمی، مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد، گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا بوده و در آن همه امکانات موردنیاز زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری، استراحتگاه و ... احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه به استعداد 600 نفر ساخته می‌شود، اضافه کرد: مراحل ساخت و ساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوری که سال گذشته کلنگ زنی صورت گرفت و امسال نیز از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی  شمال غرب کشور در سه راهی شهدای دارلک مهاباد به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه در حال ساخت است.

معاون گردشگری و اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های راهیان نور یکی از دغدغه‌های جدی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی است، ادامه داد: در این راستا و به واسطه حمایت‌هایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروان‌های اردوهای راهیان نور در صدر استان‌ها قرار داریم.

انتهای پیام
captcha