تداوم راه شهدا در رأس تمام امور قرار گیرد
کد خبر: 3842868
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

تداوم راه شهدا در رأس تمام امور قرار گیرد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: ادامه دادن راه و هدف شهدا، باید در رأس همه امور قرار گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 26 شهریورماه در در دیدار با خانواده شهیدان قربانعلی آونج، صمد همتی، نادر اوجی و محمدباقر سلوكیان بیان كرد: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و اقتدار و صلابت ما، مدیون حماسه‌آفرینی آنان و جانبازان است.
وی، خانواده شهدا را پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه دانست و گفت: ادامه دادن راه و هدف شهدا، باید در رأس همه امور قرار گیرد.
حبیبی با بیان اینكه امنیت و آرامش امروز كشور مدیون خون پاك شهداست، گفت: وظیفه همه ما این است كه تداوم‌دهنده راه این عزیزان باشیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آن‌ها كه همان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه است جامعه عمل بپوشانیم.
فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت و از بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام

captcha