برپایی گردهمایی «اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید» در تيپ امام سجاد(ع)
کد خبر: 3839504
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

برپایی گردهمایی «اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید» در تيپ امام سجاد(ع)

گروه سیاست و اقتصاد ـ گردهمایی سبك زندگی با موضوع «اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید» در تیپ تكاور امام سجاد(ع) كازرون برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، گردهمایی سبك زندگی با موضوع «اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید» امروز، 11 شهریورماه با حضور كاركنان پایور و وظیفه در حسینیه امام موسی‌بن جعفر(ع) تیپ تكاور امام سجاد(ع) كازرون برگزار شد.

ایمان والی، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی شهرستان کازرون با یادآوری تاریخچه تشكیل این نهاد گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان پلی میان دانشگاه و صنعت تاسیس شد.
وی افزود: اشتغال و اقتصاد یکی از محور ثابت سخنان رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بوده است تا شاید مسئولان به فکر چاره‌ای برای حل معضل بیکاری که در حال ورود به مرز بحران است، كنند.
والی بیان كرد: اشتغال در واقع شاهراه اصلی حل معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است و حل بیکاری بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانی، و اقتصادی جامعه را برطرف می‌کند به همین منظور سال‌های اخیر با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و ... نامگذاری شده است.
مدیر مركز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی كازرون با بیان اینكه بین اشتغال و تولید ملی ارتباط مستقیم است، گفت: اگر بخواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید به تولید ملی یعنی تولید صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... اهمیت بدهیم و از فواید رونق تولید ایجاد شغل، کاهش بیکاری، شکوفایی استعدادها، جهش صادرات، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، نشاط ملی و ... است.
والی ضمن معرفی دوره‌های آموزشی مرکز و زمان و نحوه ثبت نام گفت: نیروهای پایور و خانواده آن‌ها می‌توانند با استفاده از طرح حکمت از تخفیفات و اقساطی شدن هزینه ثبت‌نام استفاده كنند.
وی در ادامه سخنان خود توضیحاتی پیرامون سایر فعالیت‌های جهاددانشگاهی نظیر بانک سلول‌های بنیادی، بانك خون بند ناف، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و طرح سرباز مهارت ارائه كرد.
انتهای پیام

captcha