آغاز به‌كار نمایشگاه بداهه‌نویسی «مشق ایثار» در شیراز
کد خبر: 3803954
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

آغاز به‌كار نمایشگاه بداهه‌نویسی «مشق ایثار» در شیراز

گروه فرهنگی ــ نمایشگاه آثار هنرمندان شركت‌كننده در مسابقه بداهه‌نویسی «مشق ایثار» در نگارخانه وصال شیراز آغاز به‌كار كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرمندان شرکت‌کننده در مسابقه بداهه‌نویسی «مشق ایثار» عصر دیروز، 25 فروردین‌ماه در شیراز برگزار شد.
فاطمه بكتر، رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دومین مسابقه بداهه‌نویسی خوشنویسی مشق ایثار با موضوع آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار(ع) در خصوص ایثار و شهادت، پانزدهم اسفندماه سال 1397 در آستانه روز بزرگداشت شهدا در نقاط مختلف استان فارس به‌صورت همزمان برگزار شد.
وی افزود: این مسابقه در رشته‌های نستعلیق، ثلث، شکسته، نقاشی خط و خطوط گرافیکی برگزار شد و حدود 300 هنرمند در این مسابقه شرکت کردند.
بكتر ادامه داد: پس از داوری این آثار، در هر رشته 3 اثر برگزیده شد و آثار منتخب هنرمندان شیرازی در نمایشگاهی از 18 تا 22 اسفند پارسال در نگارخانه وصال شیرازی به نمایش درآمد و اکنون نیز همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آثار برگزیده هنرمندان دیگر شهرستان‌ها در نگارخانه باغ ملی به معرض نمایش گذاشته شده است.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه تا 27 فروردین برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید كنند.
انتهای پیام

captcha