تجليل از شهدا، تجليل از فضيلت‌هاست
کد خبر: 2467061
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۷

تجليل از شهدا، تجليل از فضيلت‌هاست

گروه اجتماعی: نماينده ولی فقيه در فارس با تأكيد بر اينكه انتقال پيام شهدا همان مأموريت حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) پس از عاشوراست، گفت: تجليل از شهدا نيز در واقع تجليل از فضيلت‌ها و ارزش‌هاست.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس،‌ آيت‌الله اسدالله ايمانی،‌ نماينده ولی فقيه در استان فارس چهارشنبه، 29 آذرماه در حاشيه آئين تشييع پيكر پاك دو شهيد گمنام در شيراز در جمع خبرنگاران به پيام شهدا اشاره كرد و گفت: انتقال پيام شهدا، همان مأموريتی است كه حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) پس از شهادت امام حسين (ع) عهده‌دار بودند.
وی با تأكيد بر اينكه تجليل از شهدا و پيگيری اهداف آن‌ها، تجليل از خوبی‌ها، فضيلت‌ها و ارزش‌هاست، افزود: حضور مردم و مسئولان در كنار پيكرهای مطهر دو شهيد گمنام كه سال‌ها در غربت به سر می‌بردند و امروز به جايگاه ابدی خود سپرده می‌شوند، نشان می‌دهد كه در ايران اسلامی نه تنها از ادامه راه شهدا خسته نشده‌ايم بلكه راه آن‌ها را ادامه می‌دهيم تا به هدف والای شهدا نائل شويم.
بنا بر اين گزارش، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز نيز در اين آئين،‌ شهدا را تحفه‌‌ای الهی خواند و گفت:‌ هر از چند گاهی با تشييع پيكرهای مطهر اين شهدا، روح معنويت در جامعه دميده و خاطرات رشادت‌ها و خودباوری‌های آنان مرور می‌شود.
وی اظهاركرد: كسانی كه توفيق حضور در آيين‌های تشييع شهدا را پيدا می‌كنند از فيض، بركت و معنويت آن‌ها بهره‌مند می‌شوند و اين موهبت، آثار مثبتی در حوزه كاری و روابط خانوادگی آنان دارد.
captcha