اجرای طرح «افطار روزه‌دار» در «طرابلس» لبنان
کد خبر: 1818945
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۴

اجرای طرح «افطار روزه‌دار» در «طرابلس» لبنان

گروه فرهنگ و هنر: هم‌زمان با نخستين روزهای ماه مبارك رمضان، طرح «افطار روزه‌دار» به همت مسئولان بيت زكات لبنان در شهر طرابلس و شمال اين كشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه لبنان، براساس طرح افطار روزه‌دار، سه هزار بسته غذايی ميان ايتام و نيازمندان طرابلس و شمال لبنان توزيع خواهد شد و نخستين مرحله اين طرح با توزيع مواد غذايی ميان خانواده‌های نيازمند اين منطقه اجرا شده است.
رستوران خيريه رمضان لبنان نيز طی ماه رمضان هر روز با تهيه و توزيع غذا ميان هزار خانواده نيازمند در طرابلس و شمال لبنان برای خدمت به روزه‌داران تلاش خواهد كرد.
رئيس شورای فعاليت‌های خيريه لبنان با بيان اين كه خدمات مذكور از مجموعه طرح‌های خيريه بيت زكات در ماه رمضان سال جاری است، در اين باره گفت: تهيه لباس‌های نو برای كودكان هم‌زمان با عيد فطر، توزيع زكات فطر ميان نيازمندان و فقرا و نيز برپايی محافل افطار خيريه در مساجد و رستوران از ديگر طرح‌های اين مركز در ماه رمضان خواهد بود.
گفتنی است پيش از اين، بيست و ششمين رستوران خيريه رمضان به همت بيت زكات و خيرات لبنان در اين كشور افتتاح شد كه در ايام ماه رمضان غذاهای رايگان به منظور افطار روزه‌داران در اختيار آنان قرار خواهد داد.
captcha