کد خبر: 4297807
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۲

نظارت ویژه بر ۱۶ مجتمع خدماتی فارس در مسیر زائران اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس از آمادگی و نظارت ویژه بر ۱۶ مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در محورهای اربعینی این استان خبر داد و گفت: این مجتمع‌ها با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین تحت بازرسی مستمر و ساماندهی جامع قرار گرفته‌اند.

مجتمع خدماتی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، بهنام رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس امروز، ۱۱ مرداد در نشست این اداره‌کل از آمادگی و نظارت ویژه بر ۱۶ مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در محورهای اربعینی این استان خبر داد و گفت: این مجتمع‌ها با هدف ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین تحت بازرسی مستمر و ساماندهی جامع قرار گرفته‌اند. 

وی تصریح کرد: از مجموع ۷۱ مجتمع خدماتی ـ رفاهی فعال در محورهای مواصلاتی فارس، ۱۶ مجتمع در مسیرهای منتهی به مرز فارس و خوزستان با رویکرد ویژه به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات ارائه خواهند داد.

رضایی با بیان اینکه این مجتمع‌ها نقش پشتیبان در سفرهای جاده‌ای زائران دارند، گفت: نظارت‌ها با هدف ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی انجام می‌شود و در این راستا فضاهای موقتی نظیر نمازخانه، وضوخانه و محل شارژ تلفن همراه نیز در این مراکز تعبیه خواهد شد.

معاون اداره‌کل راهداری فارس با اشاره به شیوه‌نامه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی بین‌شهری اظهار کرد: نظافت عمومی، وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، امکان استراحت موقت، تأمین آب پایدار و کیفیت فعالیت فروشگاه‌های مستقر در این مراکز به‌طور منظم مورد پایش قرار می‌گیرند.

رضایی افزود: مدیران مجتمع‌ها موظف شده‌اند در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام کنند و این موارد در بازدیدهای بعدی نیز به‌صورت مجدد بررسی خواهد شد.

وی همچنین از هماهنگی‌های انجام‌شده برای تأمین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه در ایام اربعین با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تأمین سوخت در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

رضایی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای نظارت ویژه بر وضعیت مجتمع‌های بین‌راهی استان افزود: این کمیته در ایام اربعین به‌صورت مستمر فعال است و روند خدمات‌رسانی را تا پایان سفرها رصد می‌کند.

معاون اداره‌کل راهداری فارس در پایان با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در ارتقاء خدمات، گفت: زائران و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نقص یا مشکل در خدمات مجتمع‌ها را از طریق وب‌سایت www.141.ir، تلفن گویای ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۴۱ یا دستگاه‌های ارتباطی مستقر در مجتمع‌ها گزارش دهند.

 
انتهای پیام
captcha