تکریم یاد شهید منصور خادم صادق در بیست و چهارمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»
کد خبر: 4208456
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

تکریم یاد شهید منصور خادم صادق در بیست و چهارمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»

بیست و چهارمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب هم به صورت حضوری و هم مجازی به یاد شهید منصور خادم صادق در شیراز برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، بیست و چهارمین محفل طرح «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» و نود و سوّمین‌ کرسی‌ تلاوت‌ و محفل ‌قرآنی‌ طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» امشب، 15 فروردین هم به صورت حضوری و هم مجازی به یاد شهید منصور خادم صادق در شیراز برگزار می‌شود.

این محفل نورانی با رویکرد تلاوت نوجوانان و جوانان قرآنی به تلاوت جزء 24 قرآن کریم با قرائت ترتیل دانش‌آموز، امیرحسین خجسته‌فر و مرثیه‌سرایی حمیدرضا مقصودی و ️قرائت مجلسی، سید محمّدعلی سجادیان اختصاص دارد.

محفل مذکور همراه با اهدای هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این محفل نورانی می‌توانند از ساعت 20 تا 20:50 به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani4 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha