استقبال مردم از انتخابات نشان از بزرگی است
کد خبر: 4202752
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
فرمانده انتظامی فارس:

استقبال مردم از انتخابات نشان از بزرگی است

سردار رهام بخش حبیبی با اشاره به استقبال مردم این استان از انتخابات که حتی قبل از آغاز فعالیت صندوق‌های اخذ رأی حضور یافته بودند، این حضور را نشانه شعور و بزرگی مردم دانست.

حضور رئیس پلیس فارس در انتخابات، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 11 اسفندماه با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، ضمن بازدید از وضعیت حرم مطهر، رأی خود را در صندوق اخذ رأی انداخت و سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس همزمان با برقراری نظم و امنیت در نقاط مختلف، وظیفه خودشان می‌دانند که در انتخابات هم شرکت کنند زیرا همه ما خود را مدیون امنیتی که نظام جمهوری اسلامی برایمان فراهم کرده است، می‌دانیم.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: تعدادی از نیروهای پلیس فارس حتی از دیروز در شعب اخذ رأی مستقر شده بودند و بقیه هم امروز سر صندوق‌ها حاضر شدند.

حبیبی با اشاره به میزان حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز از تمام استان فارس برای میزان حضور در انتخابات استعلام گرفتیم و بسیار خوشحال شدیم چرا که هنوز بسیاری از شعبه‌های اخذ رأی هنوز آغاز به فعالیت نکرده بود که مردم در آن‌ها تجمع کرده بودند و این نشان از شعور و بزرگی مردم ماست.

انتهای پیام
captcha