مردم مؤثرترین تصمیم‌گیرنده در سرنوشت خود هستند
کد خبر: 4202747
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
ایمانیه:

مردم مؤثرترین تصمیم‌گیرنده در سرنوشت خود هستند

استاندار فارس با اشاره به اثر حضور در انتخابات گفت: مردم ایران امروز می‌توانند خود در تعیین سرنوشت‌شان دخالت کنند و مؤثرترین تصمیم‌گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 11 اسفندماه با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ضمن بازدید از وضعیت اخذ رأی در این حرم مطهر و دقایقی را با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران امروز می‌توانند خود در تعیین سرنوشت‌شان دخالت کنند و مؤثرترین تصمیم‌گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند و این مرهون انقلاب و خون شهداست.

انتخابات اظهار کرد: امروز بار دیگر مردم کشورمان در صحنه حاضر خواهند بود و با حضور پرشکوه و پر رنگ خود در راستای تعیین سرنوشت رأی خواهند داد و نشان خواهند داد که هم تقوا را رعایت می‌کنند و هم دیانت دارند.

استاندار فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخاب اصلح گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری امید است که متخصصان امور را به عهده بگیرند و مبارز با فساد را سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیمات خود قرار دهند و منافع ملی را بر منافع شخصی  خود ترجیح دهند.

انتهای پیام
captcha