اجرای گروه‌های سرود 1357 نفری دانش‌آموزان فارس در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 4199052
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

اجرای گروه‌های سرود 1357 نفری دانش‌آموزان فارس در راهپیمایی 22 بهمن

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از اجرای گروه‌های سرود 1357 نفری دانش‌آموزان این استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف استان خبر داد.

نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، فرشید قاسمی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش فارس امروز، 21 بهمن در نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر فارس با اعلام این خبر گفت: مطابق روال هر سال گروه‌های سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به اجرا می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مراسم در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود، افزود: در شیراز این گروه هم در مسیر راهپیمایی و هم تجمع پایانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سرپرست آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امسال فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری فعال و ‌مؤثر خواهند داشت، گفت: در تمام مسیرهای راهپیمایی در استان، غرفه و ایستگاه‌هایی راه‌اندازی شده است که در این غرفه‌ها دستاوردهای آموزش و پرورش هر منطقه نمایش داده خواهد شد.

قاسمی با تصریح اینکه این غرفه‌ها به منظور ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش فارس برپا می‌شوند، افزود: در اکثر شهرستان‌های فارس گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن برنامه اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش فارس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شیراز دارای 9 غرفه خواهد بود، گفت: همچنین در طول مسیر موکب‌های پذیرایی به صورت خودجوش توسط مدارس برپا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha