پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را در انتخابات تبیین کنیم
کد خبر: 4198573
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع):

پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را در انتخابات تبیین کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: موضوعاتی همچون مردم‌سالاری اسلامی، امت و رهبری به‌عنوان پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه انتخابات می‌توان به بهترین شکل تبیین کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم احمدبن موسی(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، امروز، 18 بهمن‌ماه در چهاردهمین نشست سراسری اندیشمندان و استادان انقلاب اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این نشست‌ها، تقویت روحیه و در نهایت تأثیرگذاری بیشتر اساتید است که به‌عنوان جهادگر در کلیدی‌ترین سنگر انقلاب اسلامی مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه چندین شبکه بزرگ از اساتید انقلاب اسلامی در سراسر کشور وجود دارد که هر کدام به نوعی مشغول خدمت هستند، اضافه کرد: شبکه اساتید انقلاب شبکه‌ای ارزشمند و همه‌جانبه در سراسر کشور با حضور جمع بزرگی از تأثیرگذاران در حوزه انقلاب اسلامی است، بنابراین لازم خواهد بود گاهی این افراد کنار یکدیگر قرار گیرند تا نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه هم‌افزایی و هم‌اندیشی در عرصه جهاد تبیین لازم است، افزود: یکی دیگر از اهداف نشست اساتید درس انقلاب اسلامی بررسی مسائل مهم‌ترین روز کشور است و همیشه موضوع محوری روز در همایش‌های گذشته وجود داشته که در این دوره، انتخابات 11 اسفندماه و تحولات منطقه به‌عنوان دو موضوع حیاتی امروز در عرصه انقلاب اسلامی مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی انتخابات را یک فرصت مغتنم بسیار مهم برای اساتید عنوان و تأکید کرد: موضوعاتی همچون مردم‌سالاری اسلامی، امت و رهبری به‌عنوان پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه انتخابات می‌توان به بهترین شکل تبیین کرد.

کلانتری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیان کرد: از ۱۱ ماه مانده به انتخابات، مقام معظم رهبری به‌صورت هفتگی این رویداد مهم کشور را مورد توجه قرار دادند، بنابراین با توجه به اینکه فرصت‌شناسی در کار فرهنگی بسیار مهم است، باید به این موضوع اهتمام ویژه داشت.

وی بررسی سیر تحولات غرب آسیا را یکی از اهداف این همایش بیان کرد و گفت: سیر حوادث جهان به‌ویژه منطقه غرب آسیا هدف‌مند است. خداوند متعادل در قرآن کریم، پیشوایی مستضعفان در زمین را بشارت داده است و به نظر می‌رسد در حال نزدیک شدن به آن نقطه هستیم.

انتهای پیام
captcha