صندوق رأی امانت نزد مسئولان است
کد خبر: 4191476
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
استاندار فارس:

صندوق رأی امانت نزد مسئولان است

محمدهادی ایمانیه با اشاره به انتخابات پیش‌ رو گفت: به همه فرمانداران و بخشداران تکلیف کرده‌ام که صندوق رأی، امانت مردم نزد ماست و هیچ‌کس حق ندارد با جانب‌داری و سوگیری از آن سوءاستفاده کند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، شامگاه دوشنبه، 11 دی‌ماه در ارتباط تلفنی با گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک از اهم اقدامات انجام شده در استان فارس برای افزایش مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخن گفت.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بنا بر سیاست و اعتقاد دولت سیزدهم، طرفدار هیچ فرد و جناحی نیستیم، افزود: در انتخابات پیش‌ رو دستگاه اجرایی کشور هیچ سوگیری و جناح‌بندی ندارد؛ دستگاه‌های اجرایی فارس با برگزیدگان کارآمد که در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کار کنند همکاری و هم‌افزایی خواهد داشت.

وی حل مشکلات و مسائل مزمن شده در استان و افزایش ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم را علاوه بر وظایف ذاتی مسئولان، یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و گفت: از ابتدای مسئولیت به مجموعه مدیریتی استان و همه دستگاه‌های اجرایی فارس تاکید کرده‌ام پروژه‌های نیمه تمام و مزمن شده که بیش از پنج سال از عمر آن‌ها می‌گذرد را احصا و با اولویت نسبت به رفع آنان اقدام کنند. همچنین بر برپایی متعدد میزهای خدمت با هدف ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم تأکید کرده‌ام.

ایمانیه ادامه داد: در دور دوم سفر به شهرستان‌های استان فارس، برپایی میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با مردم، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان یکی از اصلی‌ترین دستورات سفر است.

وی از تکمیل شش قطعه آزادراه شیراز به اصفهان و تصویب اجرای آزادراه شیراز به بوشهر، تسریع در اجرای عملیات احداث قطار شیراز به بوشهر، اخذ موافقت احداث خط آهن شیراز به اهواز و شلمچه، جمع‌آوری معتادین متجاهر، شروع به ساماندهی اتباع خارجی، اجرای نهضت احداث آبخیزداری، افزایش سرعت اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان، نهضت آبرسانی به روستاهای دچار بحران یا تنش آبی فارس را به‌عنوان بخش اندکی از اقدامات انجام شده برای افزایش و توسعه خدمت‌رسانی به مردم یاد کرد و گفت: در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی اقدامات مهمی برای توسعه استان در حال انجام است.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود با اشاره بر سلامت و امنیت انتخابات بیان کرد: سلامت و امنیت انتخابات دو خواسته مهم و جدی رهبر معظم انقلاب است و دولت وظیفه دارد برای تحقق خواسته ولی امر مسلمین اهتمام کافی و لازم را داشته باشد؛ لذا با جدیت به همه فرمانداران و بخشداران تکلیف کرده‌ام که صندوق رأی، امانت مردم نزد ماست، هیچ‌کس حق ندارد با جانب‌داری و سوگیری از آن سوءاستفاده کند و قاطعانه با تخلف هم برخورد خواهد شد.

ایمانیه در پایان از تمهیدات اتخاذ شده برای استقرار امنیت در انتخابات سخن گفت و افزود: برای برقراری امنیت در مکان‌های اخذ رأی هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری و همچنین امنیت صندوق انتخابات نیز تمهیدات قابل توجهی در فارس اتخاذ شده است و ستاد انتخابات استان با جدیت همه مسائل و موارد مرتبط را به‌صورت لحظه‌ای رصد و پیگیری می‎‌کند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم شریف استان، در انتخابات پیش‌ رو باشیم.

انتهای پیام
captcha