اصول اصلی آیین‌نامه دولت در انتخابات، منویات رهبری است
کد خبر: 4190100
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
استاندار فارس:

اصول اصلی آیین‌نامه دولت در انتخابات، منویات رهبری است

محمدهادی ایمانیه با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: اصول اصلی آیین‌نامه اجرایی دولت سیزدهم، بیانات معظم‌له است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، پنجم دی‌ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» گفت: وظایف روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش‌ رو جدی و تأثیرگذار است و می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات بیان کرد: اصول اصلی آیین‌نامه اجرایی دولت سیزدهم، بیانات رهبر معظم انقلاب است.

ایمانیه بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و افزود: باید هر خبر خوب و امیدبخش را سریعاً به مردم اطلاع‌رسانی کرد تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

استاندار فارس با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در این عرصه اظهار کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه‌ریزی‌ها براساس اولویت‌بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها با بیان هنرمندانه امیدآفرینی واقعی انجام داده و خبرهای خوب را به مردم منتقل کنند، افزود: شبکه‌سازی روابط عمومی‌ها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

ایمانیه در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد و گفت: انتخابات خبرگان رهبری نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد. این ساختار جایگاه برجسته‌ای دارد و شرح وظایف در قانون آمده و این نهاد در مقطع تاریخی نقش خود را به زیبایی ایفا کرده و ادامه حیات جمهوری اسلامی به این تصمیم تاریخی بعد از رحلت امام خمینی(ره) وابسته شد و به همین دلیل جایگاه خبرگان رهبری بسیار بالا و مهم است.

انتهای پیام
captcha