هنرمندانه دستاوردهای نظام را تبیین کنیم
کد خبر: 4190060
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس:

هنرمندانه دستاوردهای نظام را تبیین کنیم

عباس فرج‌زاده با تأکید بر اینکه در اطلاع‌رسانی باید از کلیشه‌های رایج با نگاهی نو و تفکری نوین عبور کرد و از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوبی بهره‌مند شویم، گفت: باید با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

عباس فرج‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، عباس فرج‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، پنجم دی‌ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» اظهار کرد: مشارکت پرشور در انتخابات یک رسالت همگانی است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با هدف هم‌افزایی و بیان منسجم دستاوردهای دولت برگزار می‌شود، گفت: برای امیدآفرینی مطلوب در سطح جامعه ایجاد شبکه‌های اطلاع‌رسانی ضروری است و نقش روابط عمومی‌ها در این حوزه ارزنده است.

فرج‌زاده از فرآیند امیدآفرینی به‌عنوان مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها یاد کرد و افزود: باید از کلیشه‌های رایج با نگاهی نو و تفکری نوین عبور کرد و از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی به نحو مطلوبی بهره‌مند شویم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری فارس با تأکید بر اینکه امیدآفرینی ارتباط مستقیمی با مشارکت گسترده در انتخابات دارد، بیان کرد: هم‌افزایی ظرفیت‌هایی که در اختیار رسانه‌ها و روابط عمومی‌هاست در راستای انتخابات پرشور نقش مؤثری دارد.

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور مجموعه‌ای از باید و نبایدها را پیش روی خود می‌بینیم و در این راستا باید با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

فرج‌زاده با یادآوری اینکه اقناع افکار عمومی حاصل تلاش مشترک روابط عمومی‌ها با مشارکت رسانه‌هاست، گفت: دلسردی و نگرانی مردم نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی خط قرمزی است که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار برپایی رویدادهای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی‌های مؤثر حول محور امیدآفرینی شد و افزود: براساس یافته‌های علمی مدت‌زمان اثربخشی هر رویداد سه تا چهار روز است و باید از هم‌اکنون تا زمان برپایی انتخابات نسبت به این موضوع به‌صورت مستمر اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه بازنشر خدمات نقش ارزنده‌ای در امیدآفرینی دارد، گفت: جریان دشمن تمرکز ویژه‌ای بر انتشار اخبار ناامیدکننده دارد و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت و سیستم دفاعی منسجمی را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن به‌کار برد.

فرج‌زاده با بیان اینکه هدف نهایی رفیع نشان دادن توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه بهره‌مند شویم و فضایی با نشاط پیش‌رو داشته باشیم.

وی از انتخابات به‌عنوان یکی از بزنگاه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: هدف دشمن اختلاف‌افکنی میان مردم و نظام است و بر همین اساس انتظار داریم پس از برگزاری این همایش در شهرستان‌های استان فارس قرارگاه ویژه رسانه‌ای با اهداف اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و بیان داستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا شود.

انتهای پیام
captcha