گفت‌وگو با مردم امیدآفرین است
کد خبر: 4190048
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
معاون استانداری فارس:

گفت‌وگو با مردم امیدآفرین است

اسماعیل قزلسفلی گفت‌وگو با مردم را امیدآفرین دانست و گفت: نارضایتی‌ها عمدتاً ریشه در عدم تبیین اقدامات و دستاوردها دارد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، پنجم دی‌ماه در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» در شیراز با اشاره به در پیش‌ رو بودن انتخابات، نقش روابط عمومی‌ها را در این عرصه یادآور شد و گفت: ساختار روابط عمومی‌ها بر پایه پشتوانه‌های علمی، فنی و هنری است که در حقیقت آیینه تمام‌نمایی از مجموعه خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با ذکر این نکته که مردم عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بر پایه تلاش روابط عمومی‌ها ارزیابی می‌کنند، روابط عمومی را سفیران آگاهی‌بخش، پیشرفت و تعامل دانست.

قزلسفلی از روابط عمومی‌ها خواست تا از چارچوب تفکرات حداقلی خارج شوند و سپس افزود: روابط عمومی‌ها در سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی‌ها بر پایه تحلیل‌های منسجم فعالیت کنند و پل ارتباطی میان جامعه و دستگاه‌ها ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس لازمه عصر ارتباطات را داشتن روابط عمومی‌های حداکثری و پویا دانست که محرک و پیشران سازمان باشند و در چارچوب منویات امامین انقلاب و شعارهای دولت مردمی سیزدهم امیدآفرینی کنند.

وی از روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها خواست تا شعار «ایران قوی» را باور کرده و آن را در جامعه تبیین کنند و سپس افزود: انتخابات بزرگترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در کنار یکدیگر مهم‌ترین نقش را در راستای ارتقای مشارکت مردم دارند.

قزلسفلی با بیان اینکه گفت‌وگو با مردم امیدآفرین است و زمینه‌ساز زوال ناامیدی در بطن جامعه خواهد شد، یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها را رصد نارضایتی‌ها عنوان کرد و افزود: نارضایتی‌ها عمدتاً ریشه در عدم تبیین اقدامات و دستاوردها دارد.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها بر پایه منطق و حقایق و با پرهیز از بزرگنمایی انجام شود، گفت: امروز با چالش‌هایی در افکار عمومی روبه‌رو هستیم که برای غلبه بر آن‌ها و بیان حقایق به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی روابط عمومی‌ها نیاز دارند.

قزلسفلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی هراس دارند و به همین دلیل از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نیستند، بیان کرد: منطقه غرب آسیا منطقه‌ای استراتژیک و راهبردی در جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: ایران اسلامی الگویی فاخر به دنیا ارائه کرده است که بدون امتیاز به قدرت‌های جهانی می‌توان به پیشرفت و بالندگی رسید.

انتهای پیام
captcha