شهرداری شیراز مجاز به اجرای بوستان خانواده قرآنی شد
کد خبر: 4189865
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

شهرداری شیراز مجاز به اجرای بوستان خانواده قرآنی شد

در نشست علنی شورای اسلامی شهر شیراز به شهرداری اجازه داده شد تا رأساً نسبت به طراحی و اجرای بوستان خانواده قرآنی «ابرار» در دانشکده علوم قرآنی اقدام کند.

شورای شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، یکی از مصوبات نشست علنی شورای اسلامی شهر شیراز که شب گذشته، سوم دی‌ماه برگزار شد، درباره احداث بوستان خانواده قرآنی در این کلان‌شهر بود.

در این نشست لایحه شهرداری شیراز در خصوص ایجاد بوستان خانواده قرآنی(ابرار)، ارسالی از کمیسیون‌های فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) و برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا، با حضور 11 نفر اعضای شورا بررسی شد و مستند به ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آن مصوب شد.

در این راستا به شهرداری شیراز اجازه داده شد تا رأساً نسبت به طراحی و اجرای بوستان خانواده قرآنی (ابرار) با اعتبار 41 میلیارد و 500 میلیون ریال از ردیف اعتباری 2011311232141301 بودجه سال 1402 با انعقاد قرارداد اجرایی و با رعایت ضوابط شهرسازی و حفظ اشجار و به‌صورت بهره‌برداری توسط عموم شهروندان و رایگان براساس ضوابط و مقررات قانونی در دانشکده علوم قرآنی اقدام کند.

انتهای پیام
captcha