اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سنندج همزمان با راهپیمایی ضدصهیونیستی
کد خبر: 4182469
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سنندج همزمان با راهپیمایی ضدصهیونیستی

رئیس پلیس راهور کردستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی ضدصهیونیستی طی امروز، 27 آبان در سنندج خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم طی این زمان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

ممنوعیت ترافیک در کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتظامی کردستان، رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راهور کردستان از اعمال محدودیت‌ ترافیکی در مسیر راهپیمایی ضد رژیم صهیونیستی طی امروز، 27 آبان در سنندج خبر داد و گفت: از ساعت 9 صبح امروز تردد خودروها در مسیر‌های منتهی به میدان آزادی، خیابان آبیدر، خیابان مولوی و تقاطع فلسطین به سمت میدان آزادی ممنوع خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این ساعت از چهار راه شهدا به سمت سه راه حبیبی، زیر پل مردوخ به سمت سه راه حبیبی و خیابان امام(ره) و چهار راه انقلاب به سمت میدان انقلاب ممنوعیت تردد خودرو داریم.

رئیس پلیس راهور کردستان خطاب به شهروندان و رانندگان بیان کرد: هر گونه توقف یا پارک وسایل نقلیه در میادین انقلاب و آزادی و خیابان امام(ره) از ساعت 8 صبح امروز تا پایان مراسم ممنوع است.

وی از مردم خواست مانند همیشه با پلیس راهور همکاری خوبی داشته باشند و محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha