گردهمایی سمنانی‌‌ها در حمایت از غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4182364
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

گردهمایی سمنانی‌‌ها در حمایت از غزه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری گردهمایی مردم استان در حمایت از غزه خبر داد.

حجت الاسلام خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، امروز، 26 آبان‌ماه از برگزاری مراسم گردهمایی بزرگ مردم استان در حمایت از مردم مقتدر غزه و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب خبر داد و گفت: این مراسم فردا، ٢٧ آبان‌ماه به‌صورت هماهنگ در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم به‌صورت سراسری در ساعت ۱۳ برگزار می‌شود که در این راستا گردهمایی مردم مرکز استان در معراج‌الشهدای میدان سعدی و مردم شاهرود در خیابان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گردهمایی مردم دامغان از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود، متذکر شد: گرمساری‌ها مراسمی را مقابل مسجد جامع برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام خرمیان با تأکید بر اینکه گردهمایی حمایت از مردم فلسطین از سوی مهدیشهری‌ها در میدان امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) است.

به گفته وی گردهمایی مردم سرخه نیز در حمایت از مردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه در مقابل حسینیه شهدا برگزار و مردم میامی گردهمایی را از مسجد جامع به سمت کاروانسرای شاه عباسی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha