تجمع حمایت از مردم غزه در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4182193
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
همزمان با سراسر کشور

تجمع حمایت از مردم غزه در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان از برگزاری تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه در استان همزمان با سراسر کشور در روز شنبه خبر داد.

عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: کشتار بی‌رحمانه مردم و کودکان بی‌گناه در غزه و فلسطین قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و وظیفه همه ما این است تا مظلومیت و مقاومت این مردم مظلوم را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را به شکل وحشیانه‌ای به شهادت می‌رسانَد، اما قادر نیست که جریان جهادی مقاومت را از بین ببرد، چرا که این جریان از دل اعتقادات مسلمانان در حال جوشش بوده و پشت آن یک مظلومیت نهفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: فوج عظیم شهدای غزه، زنان، مردان و کودکان بی‌گناه، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از کشورها را در نوردیده است.

صفدری افزود: مردم در استان سیستان‌وبلوچستان بار دیگر با حضور خودجوش خود در حمایت از مردم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد، مراسم محوری در زاهدان از ساعت ۹ صبح روز شنبه، ۲۷ آبان‌ماه در میدان آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha