جهان اسلام نسبت به موضوع غزه آگاه باشند
کد خبر: 4181018
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

جهان اسلام نسبت به موضوع غزه آگاه باشند

اسماعیل فاتحی فر، با بیان اینکه جهان اسلام باید نسبت به موضوع غزه آگاه باشند، گفت: امیدواریم با همدلی و بصیرت کشورهای اسلامی از شر اسرائیل خلاص شویم و مردم غزه و تمامی کسانی که در جبهه‌ مقاومت قرار دارند در آینده‌ نزدیک شاهد از بین رفتن این رژیم باشند.

اسماعیل فاتحی فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند

اسماعیل فاتحی‌فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند، با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مسئله‌ غزه برای ما مانند مسئله‌ کربلا است زیرا این ملت مظلوم خود می‌دانند که در این جنگ نابرابر قرار است شهید شوند و خانواده‌ خود را از دست دهند اما بازهم با تمام وجود برای احیای آرمان‌های خود تلاش می‌کنند.

وی افزود: جهان اسلام باید نسبت به موضوع غزه آگاه باشند، امیدواریم با همدلی و بصیرت کشورهای اسلامی از شر اسرائیل خلاص شویم و مردم غزه و تمامی کسانی که در جبهه‌ مقاومت قرار دارند در آینده‌ نزدیک شاهد از بین رفتن این رژیم باشند.

فاتحی‌فر اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که طی ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از بین می‌رود هنوز از این فرمایش پنج سال نگذشته است با این حال این رژیم غاصب نفس‌های آخرش را می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه صنعتی سهند، مولود انقلاب و اولین دانشگاه صنعتی در منطقه شمالغرب کشور است، بیان کرد: با توجه به ماهیت صنعتی این دانشگاه، هدف اصلی آن رفع نیازها و مشکلات صنایع منطقه و کشور است که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با شرکت‌های چون مس سونگون و صنایع دفاعی کشور امضا کرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند، با اشاره به اینکه با اعلام وزارت علوم برای اولین بار در سطح کشور پردیس علم و فناوری در دانشگاه صنعتی سهند تشکیل می‌شود، گفت: اولین مرکز نوآوری گیربکس نیز با هدف رفع نیازهای فناورانه صنایعی مانند، صنایع دریایی، نظامی، خودرویی، هوایی و ماشین‌آلات صنعتی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha