چالش‌های داخلی رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد
کد خبر: 4179933
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

چالش‌های داخلی رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه، بیان کرد: چالش‌های داخلی رژیم صهیونیستی و افزایش توان گروه‌های مقاومت، موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داده است.

حجت الاسلام حسین منصوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین منصوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه، با بیان اینکه این روزها شاهد کاهش توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی هستیم، افزود: چالش‌های داخلی رژیم صهیونیستی و شکاف موجود در بین مسئولان رژیم و افزایش توان گروه‌های مقاومت در منطقه موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داده است.

وی با اشاره به آیات مختلفی از کلام الله در خصوص اهمیت جهاد و مقاومت، اظهار کرد: خداوند به مؤمنان وعده قطعی داده تا در صورت ایستادگی و مقاومت در جبهه حق، مومنان را مورد حمایت قرار داده و از سختی‌ها خارج و پیروزی حتمی را نصیب آنان خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه با تأکید بر اینکه نباید از دشمن و تجهیزات آن هراس داشت، یادآور شد: فلسطینیان غیور در این روزها این نکته را به صورت عملی به اثبات رساندند و با عملیات متحیرانه طوفان الاقصی دنیا را مبهوت خود کردند.

منصوری تلاش برای ایجاد بازدارندگی و آمادگی همه جانبه و توانمندی فكری و عملی داخلی را از جمله توصیه‌های خداوند در قرآن کریم به مؤمنان برشمرد و افزود: باید با فراهم کردن اسباب وحشت دشمنان تمرکز فکری، روحی و روانی دشمنان را بگیریم و در هیچ وضعیتی نسبت به دشمنان خوش گمان نباشیم.

انتهای پیام
captcha