ترویج تفکر مقاومت یکی از شاخص‌های نظم نوین جهانی است
کد خبر: 4178547
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

ترویج تفکر مقاومت یکی از شاخص‌های نظم نوین جهانی است

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور رایج شدن تفکر مقاومت را‌ از شاخصه‌های نظم نوین جهانی دانست و گفت: نباید مقاومت را محدود به توپ و تانک کنیم. مقاومت در همه عرصه‌ها وجود دارد و نسل نوجوان باید در همه حوزه‌ها به دنیا پاسخگو باشد.

عظیم ابراهیم‌پور رئیس قرارگاه جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از کرمان، عظیم ابراهیم‌پور، رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور امروز، هفتم آبان‌ماه در ویژه‌برنامه «نو جهان» که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید راه خود را به‌درستی بشناسیم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: خود را نذر کنید زیرا وقتی انسان خود را نذر کند دیگر خرج جای دیگر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروز همه ما وارث تفکر مقاومت هستیم و تکلیف داریم، افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند نظم نوین جهانی سه شاخصه دارد که نخستین آن انزوای آمریکاست. امروز آمریکا در حال انزوا و از درون دچار پریشان حالی است. ایران در شانگ‌های و در بریکس تلاش کرد دلار را از معاملات جهانی خارج کن و این کار کمر آمریکا را می‌شکند.

ابراهیم‌پور انتقال قدرت از اروپا و آمریکا به آسیا و همچنین رایج شدن تفکر مقاومت را‌ شاخصه‌های دیگر نظم نوین جهانی برشمرد و اظهار کرد: حاج قاسم پرچم مقاومت را بالا برد به همین دلیل او را ترور کردند زیرا همه ملت‌های جهان طرفدار پرچم مقاومت و در مقابل سلطه هستند و امروز قدرت شهید سلیمانی چندین برابر است و فرماندهی جبهه مقاومت با حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به راهپیمایی میلیونی در لندن، پاریس، آمریکا و... در حمایت از فلسطین، تصریح کرد: تفکر مقاومت جهانی شده و نظم نوین جهانی در چند سال آینده محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تفکر مقاومت در اقتصاد، نظام پولی و بانکی، نظام سلامت و... حرف جدید دارد، افزود: نباید مقاومت را محدود به توپ و تانک کنیم. مقاومت در همه عرصه‌ها وجود دارد و نسل نوجوان باید در همه عرصه‌ها به دنیا پاسخگو باشد.

ابراهیم‌پور در بخش دیگری از سخنانش حمایت همه مردم و دانش‌آموزان از مردم غزه را ضروری دانست و گفت: حاج قاسم تنها پرچم ایران نیست بلکه پرچم مقاومت است. لذا دانش‌آموزان همه کشورهای مقاومت را باید کنار خود بدانیم زیرا مقاومت یک جبهه فراگیر است.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور در پایان با اشاره به نقشه آمریکا برای تغییر مسیر راه ابریشم و حذف ایران، اظهار کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی این موضوعات را کاملًا زمین زد و فلسطین را بالا کشید. این عملیات به موقع و در بهترین زمان بود زیرا در غیر این صورت غزه و کرانه باختری زیر دست و پای جاده ابریشم و صلح بین اعراب و اسرائیل قلع و قمع می‌شد.

انتهای پیام
captcha